کراتین به سطح 5.8 در نارسایی کلیه باید دیالیز را من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتین به سطح 5.8 در نارسایی کلیه باید دیالیز را من

سطح کراتینین 5.8 در نارسایی کلیه باید دیالیز من؟ در واقع، ما نمی تواند تصمیم بگیرد که آیا کسی نیاز به دیالیز یا نه فقط توسط / سطح کراتینین خود را. سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی است، اما از آن است که او نه تنها یکی، تا زمانی که شما تصمیم شما نیز باید عوامل دیگر را به حساب.
تحت شرایط عادی، پس از بیمار سطح کراتینین تا 8.0 پزشکان آنها را توصیه به گرفتن دیالیز. اما اگر هیچ علامت آشکاری وجود دارد، مردم می توانند دیالیز به تازگی کنند. و اگر وضعیت بیمار بد است، آنها ممکن است نیاز به diaysis قبل از آن سطح.
در درمانگاه، کراتینین 5.8 هنوز در مرحله 4 بیماری کلیه، پس مهم نیست چقدر شانس برای جلوگیری از دیالیز شما داشته باشد. با درمان به موقع و مناسب، سطح کراتینین بالا می تواند به کاهش و سایر علایم ناشی از بیماری های کلیوی نیز می تواند به تسکین، بنابراین شما می توانید بهتر و طولانی تر بدون دیالیز زندگی می کنند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند بیماری های کلیوی با آسیب خفیف کلیوی بازگشت به زندگی عادی کمک کند. اما برای افراد مبتلا به کراتینین 5.8، ممکن است بعضی اوقات نیاز به معکوس بیماری است، اما آنها همچنین می توانید نیمی از شانس به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. حداقل، آنها می توانند aviod به دیالیز و با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند.
انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، بنابراین پزشکان سبزی های مختلف را برای شما ترتیب با توجه به شرایط خود شما وجود دارد. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، به شما خوش آمد به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 1216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: